Tervehdys jälleen  ompa jokunen päivä kulunut kun viimeksi tänne kirjoittelin. Päivät vain menee niin nopeasti ettei meinaa perässä pysyä. Katselin tuossa viimeviikon liikuntapäiväkirjaa ja täytyy sanoa että hämmästynyt olen siitä miten paljon olen liikkunut.

Maanantai 6.9 zumba 1 tunti

Tiistai 7.9 Kävelyä 40min ja zumba 1 tunti

Keskiviikko 8.9 Vesijumppa 1 tunti

Torstai 9.9 Zumba 1 tunti

Perjantai 10.9 Zumba 1 tunti

Lauantai 11.9 Kävelyä 40 min ja zumba 1 tunti

Sunnuntai 12.9 Vapaapv.

Aikamoista menoa oikein täytyy itsekkin ihmetellä. Tuo zumba on minulle paras liikuntamuoto sitä pystyn ihan hyvin tekemään. Olen ollut reuman takia monessa leikkauksessa...nilkat on jäykistetty...varpaita leikattu, mutta zumba onnistuu joten olen siitä onnellinen ja siksi sitä harrastankin usein.

Huomasin lauantaina kun kävin vaatekaupoissa ja sovitin huvikseni numeroa pienempiä farkkuja...ihan hyvin mahtu päälle. Joten kyllä jotain on tapahtunut. Tänään herkuttelen letuilla  tytär tulee kyläilemään joten tein valmiiksi muutamia lettuja niitä sitten marjojen kera maistellaan.

Tsemppiä kaikille!